Reklamacje i zwroty
  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

 

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu  prosimy wysłać  towar na adres :

 

VENICE INTERNATIONAL
UL. STALOWA 1  
91-859 ŁÓDŹ 


Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

  • ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres :



VENICE INTERNATIONAL
UL. STALOWA 1  
91-859 ŁÓDŹ 

 

 REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

 

  Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

telefon do serwisu :  508 690 000

 

 

Kiedy nie można odstąpić od umowy?

  • zakupiona rzecz została wyprodukowana na specjalne zamówienie konsumenta, według jego indywidualnych potrzeb
  • zakupiony przedmiot został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu i ze względów higienicznych traci wartość po otwarciu 

 

Warunki prawidłowego zwrotu towaru:

1. Towar musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.

2. Wraz ze zwracanym towarem musi być dołączony dowód zakupu (paragon lub FV)

3.  Przed przystąpieniem do procedury zwrotu towaru przez Klienta, musi być wypełniony przez niego formularz zwrotu/ odstąpienia od umowy i wysłany na adres pocztowy firmy lub adres e-mail: info@farby-24.pl

4. Koszt odesłania towaru jest po stronie odsyłającego, zgodnie z treścią regulaminu naszego sklepu

 

Formularz Zwrotu Towaru/ Odstąpienia od umowy:

 

Formularz reklamacji: 

Formularz Reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl